کد مطلب: 172296
با 2 برد سپاهان مي‌تواند به جمع مدعيان قهرماني ليگ اضافه شود
کرانچار: دربي يک بازي باشکوه با سطح انتظارات بالاست/برانکو دوست دارد در پرسپوليس بماند
تاریخ انتشار : 1396/08/03 12:33:25
نمایش : 1788
سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: دربي بازي بزرگي است که خود من آن را تجربه کرده‌ام و دوست دارم برانکو و تيمش برنده بازي فردا باشند.







 

به گزارش هفت چشمه به نقل از خبرگزاري فارس، امسال تيم فوتبال سپاهان شرايط متفاوتي را با سال‌هاي گذشته داشته و با وجود جذب بازيکنان جديد اما هنوز اين تيم نتوانسته نتايجي بگيرد که هواداران اين باشگاه اصفهاني را راضي کند و اين موضوع دقيقا موردي است که از نظر کرانچار هم به همين گونه است. اين سرمربي کروات اما اميد دارد که در ادامه مسابقات تيم سپاهان بتواند نتايج مناسبي گرفته و حتي به جمع تيم‌هاي مدعي قهرماني برسد.

در همين رابطه با زلاتکو کرانچار سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت‌وگويي انجام داديم که در زير مي‌خوانيد:

فارس: نتايجي که تا اينجا سپاهان گرفته بدون شک مورد پسند هواداران، مديران و حتي بازيکنان و مربيان سپاهان نيست. 

قطعا همينطور است و ما هم مي‌دانيم نتايج ما باب ميل هواداران و باشگاه نيست. خود ما هم انتظار بهتري از تيم داشتيم اما تا جايي که به ما مربوط مي‌‌شود ما خيلي خوب پيشرفت کرديم و در هر بازي شانس‌هاي زيادي براي گلزني ايجاد مي‌کنيم اما توپ‌هاي ما گل نمي‌شود. من در کل احساس خوبي به تيم دارم و مطمئنا اگر در روند گلزني بهتر عمل کنيم مي‌توانيم به بالاي جدول بياييم. ما 2 بازي آينده با پيکان و تراکتورسازي را در پيشش داريم و در صورت پيروزي در اين 2 بازي بدون شک به جمع تيم‌هاي بالاي جدول اضافه خواهيم شد.

فارس: صحبت از اين مي‌شود که قرار است دستيار جديدي به کادر فني تيم سپاهان اضافه شود. آيا اين دستيار ايراني است يا خارجي؟

چنين چيزي صحت ندارد و من هيچ درخواستي براي جذب دستيار چه ايراني و چه خارجي نداشته‌ام. بيشتر اين صحبت‌ها از اطراف باشگاه است و نه درون خود باشگاه. در کادر فني ما نياز به شخص جديدي نيست چرا که ما همه چيز را به خوبي پوشش داده‌ايم اما اين مسائل که آن را از بيرون مي‌شنوم باعث شده تا خود ما هم غافلگير شويم. اين مسائل در حيطه اختيارات من است و من چنين درخواستي ندادم. 

فارس: درباره صحبت‌هايي که با محرم نويدکيا داشته‌ايد هم بگوييد و اينکه اين مذاکرات به کجا رسيده است؟

بله من چند باري با محرم صحبت کردم و تلاش کردم تا با صحبت‌هايم او را سر ميل بياورم تا به ما ملحق شود اما صحبت او اين است که هنوز زمان اين مسئله نرسيده و به همين دليل پرونده اين موضوع از جانب من هنوز باز است. 

فارس: سپاهان کادر فني خوبي دارد و بازيکنان خوبي هم در اين تيم حضور دارند. آيا مي‌توان منتظر بود تا اين تيم يک بار ديگر به جمع مدعيان قهرماني ليگ اضافه شود؟

ببينيد 10 بازيکن جديد به ما اضافه شده است و هر کدام از آنها از باشگاه‌هاي متعددي آمده‌اند. طبيعتا سطح انتظارات از آنها بالاست و نياز به زمان دارند تا خودشان را باز هم نشان دهند. مطمئنا مي‌توانيم دوباره به بالاي جدول برسيم اما مشروط بر اينکه دو بازي آينده‌مان را همانطور که گفتم ببريم. محتواي تمرين ما به گونه‌اي است که به فکر گرفتن نتايج بهتر هستيم.

فارس: فردا دربي 85 برگزار مي‌شود و مي‌خواهيم نظر شما را در خصوص اين بازي بدانيم.

قطعا بازي بين پرسپوليس و استقلال بزرگترين دربي آسياست چرا که جو اين مسابقه فوق‌العاده حساس است و يک روز باشکوه و فوتبالي در پيش خواهد بود که انتظار همه از آن، بالاست. از نظر من پرسپوليس نسبت به استقلال اولويت‌هاي بهتري دارد چرا که با وجود شکست مقابل الهلال اين تيم در فرم خوبي است و در بالاي جدول قرار دارد و لازم نيست بگويم آنها مدعي عنوان قهرماني هستند. از طرفي استقلال هم به دنبال ثبات و اثبات خودش خواهد بود. به هر حال انگيزه بازيکنان نتيجه دربي را رقم مي‌زند. مطمئن هستم استقلالي‌ها دست به هر اقدامي خواهند زد تا حريف را غافلگير کند و به همين دليل منتظر ديدن يک بازي جذاب و حساس خواهم بود. از طرفي 100 هزار تماشاگر براي ديدن بازي به استاديوم مي‌آيند ومطمئنا انتظار بازي جذابي را خواهند داشت.

فارس: نتيجه را پيش‌بيني مي‌کنيد؟

پيش‌بيني کردن نتيجه کار درستي نيست اما آرزو دارم بازي در سطح بالايي انجام شود. بازيکنان سرنوشت بازي فردا را رقم مي‌زنند اما واقعا زيباست که شما جزئي از اين دربي باشيد. خود من يک بار اين دربي را تجربه کردم و در يک بازي پرتماشاگر مقابل استقلال يک- يک مساوي کرديم. 

فارس: با توجه به دوستي و رفاقتي که با برانکو داريد اگر بخواهيد نتيجه را پيش‌بيني کنيد، چه مي‌گوييد؟

البته که دوست دارم برانکو برنده دربي شود. 

فارس: شفر مربي جديد استقلال هم انديشه‌هاي زيادي براي بازي فردا دارد. آيا او را مي‌شناسيد؟

بله شفر مربي بزرگي است که از اسامي بزرگ مربيان آلمان به حساب مي‌آيد و تجربيات بين‌المللي زيادي هم دارد. باور دارم که شفر در استقلال موفق مي‌شود اما بايد به او زمان داد. 

فارس: صحبت از اين به ميان آمده که شما برانکو را به مسئولان فدراسيون  فوتبال کرواسي جهت هدايت تيم ملي اين کشور معرفي و پيشنهاد کرده‌ايد. 

تا جايي که من مي‌دانم براي برانکو اين مهم است که در پرسپوليس بماند اما از طرفي هم داليچ به عنوان موقت سرمربي تيم ملي کرواسي است تا اين تيم را در مسابقات پلي‌آف جام جهاني همراهي کند. همين موضوع باعث مي‌شود تا شايعات زيادي به وجود بيايد. همچنين نام ديليچ هم براي هدايت تيم ملي کرواسي مطرح شده اما او نتايج خوبي نگرفته است و در اين بين مسئولان فدراسيون فوتبال کرواسي تصميم‌گيري خواهند کرد. آنها از من نظر پرسيدند و من هم نظرم را درباره برانکو گفتم که او مناسب‌ترين و معتبرترين شخص براي هدايت تيم ملي کرواسي در بين ساير کانديداهاست. شايد داليچ در تيم ملي کرواسي بماند و برانکو هم در پرسپوليس به حضورش ادامه دهد. من فقط نظرم را در خصوص مسائلي که وجود داشت عنوان کردم و قطعا در اين ميان رئيس فدراسيون فوتبال کرواسي و ساير مقامات مسئول تصميم‌گيرنده خواهند بود. 

انتهاي پيام/ا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg